Podaruj swoim klientom coś użytecznego – o torbach z nadrukiem

Przed właścicielami marek, którzy planują promocję lub wybierają się na targi, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, żeby od czasu do czasu go wykorzystywali i tą drogą utrwalali więź z marką. Takim artykułem są m.in. torby z nadrukiem.

Sportowe oraz podróżne – warianty toreb z nadrukiem

Przeglądając ofertę firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych błyskawicznie dostrzeżemy, że pod frazą “torba” pojawia się wiele produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo funkcjonalny i prawdopodobnie najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy imprezy bądź logotypu na jutowych, płóciennych i bawełnianych torbach na ramię po prostu doskonale wygląda, a przy tym jest dostatecznie trwały, by długo utrzymywać się na materiale. Dodatkowym atutem takich toreb jest ich koszt. Zależnie od wielkości zamówienia oraz typu torby, cena zazwyczaj zaczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Grafikę można nanieść też na torbach konferencyjnych, termoizolacyjnych czy na laptopa. Są to akcesoria, które docenią np. organizatorzy prestiżowych konferencji oraz wykładów. Naturalnie, cena produktów tego rodzaju i wykonania nadruku na nich jest już odpowiednio wyższa – sięga do kilkudziesięciu złotych.

Gdzie opłaca się zamówić torby z nadrukiem?

Podmioty organizujące działania promocyjne zwykle zlecają jednoczesne wykonanie wielu typów gadżetów. Winny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze przynajmniej kilkanaście innych artykułów promocyjnych do zadruku. Razem z torbami na ramię warto zlecić np. nadruk na kosmetyczkach, plecakach typu worek czy innych praktycznych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o standardowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze oraz ołówki, które stale cieszą się popularnością wśród klientów.