Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Aby skorzystać z usług specjalistów z agencji PR Kraków, odwiedź k-myk.pl

Akcje reklamowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na organizację i opłacanie swoich wydziałów ds. reklamy, natomiast niewielkie biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej poszukują wsparcia u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w internecie (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że będzie ono odpowiednio użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, folderów, plakatów bądź billboardów. Agencja marketingowa przygotuje również ciekawe, unikalne artykuły na stronę www firmy, jak również opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez popularne portale, jak np. Twitter, Instagram lub Facebook.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami czy targów, które zwykle wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania można powierzyć agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranej oraz kompetentnej ekipy pracowników – należy powierzyć jej zorganizowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie planu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]