Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jakie są cechy dobrej firmy SEO - poszerz swoje wiadomości!

Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w podpowiedzi ekspertów.

Google doradza, jak znaleźć solidną agencję SEO

Nie można negować, że cały sektor SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita w zasadzie tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się innych opcji, jak np. Baidu, Rambler lub DuckDuckGo, wciąż kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zaistnieć w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, na ogół jest to niełatwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki kurs, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w kolejnych punktach objaśnia, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, np. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raportowanie,
  • zdolność oceny czasu i budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego najmocniejszą konkurencją.

Pracownica Google akcentuje także, iż rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym namacalne rezultaty najczęściej po kilku miesiącach pracy.